Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit avslutad UC

Det krävs dock att man har "bra" eller stabilare ekonomi för detta. Många använder ju sitt kreditkort på så sätt att dom betalar in och sen tar ut pengarna igen, det går inte med denna upplägg.

Det krävs dock att man har "bra" eller stabilare ekonomi för detta. Många använder ju sitt kreditkort på så sätt att dom betalar in och sen tar ut pengarna igen, det går inte med denna upplägg.
Kunde man kanske söka Collectors Easyliving, maxa det sen ringa och avsluta krediten, då har man om man har tur 100k kronor som är osynliga på UC.

Borde man fråga Collector om det verkligen är så för alla? El nån mer som har samma erfarenhet el en annan tråkigare erfarenhet än Terrys?

Ja men jag fick bara 50.000 och det med fina förutsättningar.
Jag är lite nyfiken hur det är på Marginalen, om deras kort försvinner om man betalar av det...

Hej!
Lyfter denna tråd lite igen . Är det någon som vet om det funkar med komplett Banks kredit?
har en väldigt stor där som jag var dum nog att ta (trodde den skulle reggas som Blanco) och nu sätter den käppar i hjulen för att eventuella samlingslån :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp