Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreddy score 0.1 (utmärkt) 330 Tsek årsinkomst 2018 - Blancolån

Du kan utan problem komma upp i 1.500.000. Kanske 2. Kanske.

SMS-Lån med Creditsafe cirka 100.000
SMS-Lån/Krediter med Bisnode cirka 300.000

Blanco 1.2-1.4 miljoner.

Det är tre förfrågningar.
Hur skulle du gå tillväga för att få ut denna summa? Var skulle du börja, och hur snabbt skulle alla ansökningar ske? Under samma dag eller uppdelat på en viss tid?

Först hade jag tagit reda på alla bolagen som tar creditsafe och tagit ut pengar den vägen. Fairlo typ. Credway, Credigo, Easycredit. Bara på dessa par bolagen är det 70-80.000
Sen Bisnodebolagen.
Sen Lendo - Advisa - Lendo

Först hade jag tagit reda på alla bolagen som tar creditsafe och tagit ut pengar den vägen. Fairlo typ. Credway, Credigo, Easycredit. Bara på dessa par bolagen är det 70-80.000
Sen Bisnodebolagen.
Sen Lendo - Advisa - Lendo
Är creditsafe en typ av UC? Varför hade du börjat med creditsafe? Min oro är att inget större lån kommer gå igenom om man tar de mindre först.

Är creditsafe en typ av UC? Varför hade du börjat med creditsafe? Min oro är att inget större lån kommer gå igenom om man tar de mindre först.
Olika bolag som tar upplysning. Creditsafe syns ej någonstans/ej synlig ff.
UC och bisnode betyget påverkas negativt av ju mer man ansöker (varje ff)
Dem flesta större lån kan inte se det men endel banker tar instantor/kontoutdrag och vill ha kompletteringar (men beror på förutsättningar)
Men du har ju så bra betyg (bästa betyg) varför inte ta lån istället för krediter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp