Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

kreddy ny app likt min uc

Suverän app, kreditbetyg och dina krediter helt gratis, hej då minuc.
Den är nog snart stabil ska ni se.
Länk direkt till Lendo inne från appen om man vill samla lån.
Och länk till ID-skydd.
Så det är väl på dessa de ska dra in pengarna.

Jag har kommit in 1 gång idag endast.
När jag tittade runt i appen finns det en ruta som det står samla dina lån och krediter och trycker man på den så kommer man till en ansökningssida för Lendo vet inte vad jag tycker om det har UC samarbete med Lendo eller?

Nästa uppdatering sker om 24 dagar...innebär det att man får exakt datum som månadens uppdatering sker?

Det är ju den 20:e juli sista dagen för ordinarie uppdatering.

För mig funkar den inte går inte att få kreditbetyg och när man trycker på lån blir man utkastad

Verkar inte stämma riktigt. Jag har betalt av privatlån och krediter i sept-16. De står kvar på kreddy.

Verkar inte stämma riktigt. Jag har betalt av privatlån och krediter i sept-16. De står kvar på kreddy.
Stämmer, irriterande att avslutade krediter står kvar som outnyttjade. Även om de syns 1 år så ska det stå det datum de avslutatades.

När jag tittade runt i appen finns det en ruta som det står samla dina lån och krediter och trycker man på den så kommer man till en ansökningssida för Lendo vet inte vad jag tycker om det har UC samarbete med Lendo eller?
Det känns lite fel. UC borde inte vara samarbetspartners med lånesidor!

Är väl inte UC utan...
Schibsted lanserar kreditupplysningsapp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp