Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreddy, begär att jag ska ladda ner bankid igen, något lurt?

När jag öppnar appen "kreddy" och klickar på att den ska logga in med bankid kommer en skylt upp med "kan inte hämta BankId på din telefon" och så är en knapp så man kan ladda ner bankid.

Grejen är den att jag har bankid och det funkar alldeles utmärkt på andra inloggningar. Och har funkat på kreddy tidigare.

Är det något lurt, eller måste ni andra också ladda ner bankid för att komma in? Vågar inte ladda ner via den länken som finns på kreddy.

Texten ser lite konstig ut också, som att den ligger på ett annat textlager...

Bilagor

• Screenshot_20240529_002428_Kreddy.jpg
    Screenshot_20240529_002428_Kreddy.jpg
    196 KB · Visningar: 17
När jag öppnar appen "kreddy" och klickar på att den ska logga in med bankid kommer en skylt upp med "kan inte hämta BankId på din telefon" och så är en knapp så man kan ladda ner bankid.

Grejen är den att jag har bankid och det funkar alldeles utmärkt på andra inloggningar. Och har funkat på kreddy tidigare.

Är det något lurt, eller måste ni andra också ladda ner bankid för att komma in? Vågar inte ladda ner via den länken som finns på kreddy.

Texten ser lite konstig ut också, som att den ligger på ett annat textlager...
Jag har testat och får inte så. Starta om appen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp