- Meddelanden
- 265
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 52
ja detta känner jag själv igen vad du menar.man skiter i allt o alla andra.orkar just nu inte bry mig om andra än min familj och försöka klara jobbet.att lyssna och va förstående mot alla andra orkar man inte.deprimerad börjar man bli allt oftare.sur arg förbannad.förbannad på dessa regler som finns i vårt sk underbara land.förbannad på mig själv för att jag hamnade i skiten.jag var bra och välkommen när det var som bäst nu är man inte värt ett skit.jag är bannlyst överallt.jag har ett jäkla inkassobolag ringandes efter mig hela jäkla tiden varje dag flera ggr.fasst jag redan pratat med dom.har utmätning kan inte betala återkom om 15 år eller skicka in skiten till kf.nej de fortsätter jaga en.andra skickar brev.jag försöker göra avb planer än idag på smslån men de godtar fortfarande inte mina förslag nää skiti det då.för nu skiter jag idom.alla brev kasstas,suck.
önskar ibland man kunde sluta jobba helt så de inte fick några pengar överhuvudtaget.jobba svart få pengarna i handen hadde varit jättebra.
men men en dag kanske det blir bra när och om det sker förändringar.
man får försöka bita ihop.de finns även bra dagar men ja man är rädd att de börjar bli färre och färre.
men som sagt då kan vi ju vända oss hit bla o skälla och gnälla lite.
önskar ibland man kunde sluta jobba helt så de inte fick några pengar överhuvudtaget.jobba svart få pengarna i handen hadde varit jättebra.
men men en dag kanske det blir bra när och om det sker förändringar.
man får försöka bita ihop.de finns även bra dagar men ja man är rädd att de börjar bli färre och färre.
men som sagt då kan vi ju vända oss hit bla o skälla och gnälla lite.
Kunde inte sagt det bättre sjäv (försökte i början av tråden). Du beskriver hur det faktiskt blir och jag håller 100% med dig att att man ska undvika ta alla dessa smålån (helst lån överhuvudtaget). Spara hellre. Det gör jag nu och det är en sån frihet. Visst det dröjer ju innan man har sparat till det man vill ha. Men när den dagen kommer då man kan köpa det då är lyckan dessto större