Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Krävs WyWallet för ansökan om smslån?

Nu kan man tydligen inte ta smslån lika enkelt, man måste ha den här wyWallet eller är jag fel på det?
Hur går man till väga?

Aldrig hört... Dom flesta seriösa aktörerna tar e-legitimation

Du måste registrera ett konto där
Inget svårt
Men som de skrevs här så tar dom flesta eleg
Men när du reggat dig är det som vanligt
Du får gå in ch läsa

Vardagslånet funka iaf som vanlit me koden man får då man skickar ti 72120. Förstår inte va Wywallet ska va bra för el har för funktion.

vardagslånet har dessutom inloggningsfunkiton (gratis) för omlånare numer.

I en mailkonversation 7/2 med Vardagslånet fick jag reda på att dom skulle slopa ansökningsavgiften snart också. Se nedan.

[FONT=&quot]I ditt fall då du är en återkommande kund så känner systemet igen ditt mobil nr och registrerar dina anrop efter kod som 1000 kr nytt... Det kommer ej upp i nya lån med den statusen utan korrekt status om lånet gått igenom blir behandlas... Sedan utbetalt och sist återbetalat och e-postat. Så på din skärmdump är det endast två lån som betalats ut.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Nästa vecka tas sms avgiften bort ialla fall.. Och jag hoppas att du fått svar på dina frågor med detta mailet.
[/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Med vänliga hälsningar / Kind regards[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]Into Finans AB[/FONT][FONT=&quot][/FONT]

Du måste väl ha WyWallet för alla betalsms nu förtiden? Jag har fått typ 200 sms från Tele2 om detta att från 1 Feb måste man ha WyWallet men det skaffade man lätt!

antagligen därför kanske flera slopar ansökningsavgiften just för att man måste ha wywallet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp