Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Korttidskredit, svarar inte

Har ett flertal tillfällen under veckan försökt att få tag på dem men utan resultat. Någon som vet något?

Samma för mig säkert gått två veckor nu. Vet ni vad dom och snabbsmskredit håller hus? Någon som har haft kontakt med dom på sistone?

Ni som har hatf öppna lån hos dom i år och betalt tillbaka har i fått någon bekräftelse på att lånet är återbetalt. Helt omöjliga att få kontakt med.

Har samma problem, lånat 1000kr för 2 månader sedan och inte fått någon faktura än. Mailat dom många gånger...

Med tanke på deras hutlösa ockerränta så får vi väl hoppas de har lagt ned verksamheten.

Hej, se till å kontakta dom, hota med polis å konsumentombudsmannen, de fick jag å min tjej göra, låna i januari, men fick ingen faktura... Nu i fredags blev jag så förbannad efter läst tråd snabbsmskredit (Ars enterprise ab)..så jag hota han med finansinspektionen å kunsumentombudsmannen, även nämde polis... Tig 20 min sen hade jag faktura på mailen å mailkonversation med denna skojjare, samma snubbe som ligger bakom båda dessa siterna.. Han försöker få er att inte be om faktura å sen skicka till fogden med saltad räkning på flera tusen!!

Se upp, jag har varnat han... Jag går vidare om han inte skärper sig!!, inte de minsta rädd för å driva vidare mot denna pajasen, ringde även han via mobil.. Men han svara inte... Tur för han.. Tala in på mobilsvar...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp