Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kortlån, skulden har växt

Har ett lån hos kortlån som efter att jag flera ggr fått förlänga och ändra på ny avbetalningsplan är skyldig mycket där. Tänk om jag vetat detta när jag lånade 10000 där vad det skulle bli i slutändan. Men nu blir jag så förbannad på att alla inkassobolag som skickar ut ska ha betalt mitt i månaden, ok om jag missat så är väl det fel , men varför kan man inte ha datum när man får löning så att man har en chans att betala. Tex på mitt lån hos kortlån som ska nu vara betalt den 21?? Och naturligtvis kan jag betala in så att jag kan förlänga datum till den sista men för det ska dom ha över 1000 kr!! Det är ju inte underligt att folk hamnar hos kronofogden när det görs på det här viset!! Ångrar så att jag inte gjorde på annat vis. Men från början av denna karusell så är man så livrädd att få ett ärende hos KF så man går med på vad som helst , sedan att lånet fyrdubblas skiter man ju i just då.....

40000 kr alltså?

Skötte inte mina ekonomiska åtagande under ett tag och mitt kortlån hamnade hos Kronofogden, var typ på 25-28 tusen kr något. Jag mejlade dem och de sa att det gick bra om jag betalade in 14 tusen kr istället som var det ursprungliga kravet.

Så jag tycker att du ska försöka o se om du kan få ned det, för det är ju OCKER detta.

Faktiskt så erbjöd de sig till detta. Tror att jag möjligtvis sa att jag kunde betala in direkt hela skulden då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp