Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kortlån och Nödkontanter inkasso

Ligger sömnlös.
Hur är Kortlån och Nödkontanter med inkasso? Kört eller?
Får magsår av detta...

Jag fick förlänga en månad på kortlån för 300 kronor. Annars är det svårt med Grandvik de har sitt eget inkasso. Fråga alltid efter ordentliga underlag innan du betalar deras inkassokrav, det är min erfarenhet.

Jag fick förlänga en månad på kortlån för 300 kronor. Annars är det svårt med Grandvik de har sitt eget inkasso. Fråga alltid efter ordentliga underlag innan du betalar deras inkassokrav, det är min erfarenhet.
Grandvik har vart helt ok för mig.. Jag har avbetalningsplaner där och de är lätta att ha kontakt med.

De har Arvato som inkasso. Men vet inte om de ger avbplan.

Nöd kontanter har Gothia/Arvato och jag har avbetalningsplan där, sedan ett år tillbaka.Jag har bara goda erfarenheter och det var inte några problem att diskutera med dem.Jag betalar 700/mån och lånet är på 15 000.

Hope13 när mitt lån hos nödkontanter gick till gothia, så sa dom nej till avbetalningsplan jag låg efter med 3 månader. Antingen fick jag betala ikapp det jag låg efter med plus den månad som kom, eller så gick hela skulden till betalning. Så det var bara att fixa fram pengar så jag kunde betala ikapp. Talade med både gothia och nödkontanter
nödkontanter. Gothia var väldigt trevliga men på nödkontanter var dom riktigt dryga. Kul för dig att du fick avbetalningsplan. Kanske beror på vem man får tala med där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp