Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kontrollerar kreditgivare lönespec?

O
Hej undrade en sak !
Kan jag ansöka och ange nästa månads lön som kommer på konto månaden efter! Måste jag jobba in viss tid? Jag vet inte riktigt hur allt funkar , samt jag har hört att den kan se konto genom instantor tink
Om du har anställning bevis där din lön framgår så kan du bevisa det så om det behövs.

Det är inte ofta det behövs lönespec - beror på om du anger högre lön än din taxerade inkomst.
Instantor/tink tas mest av sms-lån men ett fåtal banker vill ha kontoutdrag/använder instantor

Det är inte ofta det behövs lönespec - beror på om du anger högre lön än din taxerade inkomst.
Instantor/tink tas mest av sms-lån men ett fåtal banker vill ha kontoutdrag/använder instantor

Tack så mycket för ditt svar !!! Och hur många månader vill de ha kontoutdrag?

Tack så mycket för ditt svar !!! Och hur många månader vill de ha kontoutdrag?
Vet inte. Beror på vilka lånebolag och om dem tar instantor.
Väldigt olika. Men inte så många som kräver kontoutdrag

Hej jag behöver ett lån på 250-300.000kr
Jag har andra lån och krediter och vill ta detta lån för att betala av allt och endast ha ett lån att betala till. Min inkomst förra året 2021 är bara 130.000kr och nu har jag en månads lön på 25.600 som då är ca 300.000 om året.
bankerna kollar ju min inkomst från 2021 och då blir jag nekad. Hur gör jag?

Dom kommer begära komplettering. Hade varit enklare skapa en egen tråd istället för dra liv i en 3 år gammal tråd.

Hej jag behöver ett lån på 250-300.000kr
Jag har andra lån och krediter och vill ta detta lån för att betala av allt och endast ha ett lån att betala till. Min inkomst förra året 2021 är bara 130.000kr och nu har jag en månads lön på 25.600 som då är ca 300.000 om året.
bankerna kollar ju min inkomst från 2021 och då blir jag nekad. Hur gör jag?
Lättast är att vänta tills din nya lön är registrerad hos skatteverket efter nästa deklaration.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp