Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontrokredit/kort m.m

Rocker och Northmills lilla kredit är väldigt enkelt att få när man verkligen sitter i "skiten", 30+ förfråningar på UC osv. De kollar endast om man inte har skuldsaldo eller betalningsanmärkning. Är det ett rent blanco lån du sökte hos BN på 25k ? Hur såg dina förutsättningar ut då? Och när tidsmässigt sökte du den?
Märkligt för jag har ingen betalningsanmärkning, inget skuldsaldo eller så. Aldrig kunnat låna ens 3000 hos Rocker.
Har 21 ff och runt 436500 i årsinkomst nu (dock inkomståret 2024 så hade jag 373026).
Sökt hos dom genom åren säkert under 4-5 år.
Skrev fel förut, det var kreditkort som jag hade. Det var i slutet av året 2020 ena gången och andra gången var det nog under våren 2021.

Senast ändrad:
Har Bank norweigans kreditkort. Fick 25k. Sen 2 månader senare höjde jag till 100k med dålig uc.
Snyggt, läste någon tråd här om Bank Norwegian för ett par år sedan där det var många som svarade. Hörde inte om någon som kunnat höja. Inte ens dom som betalat i tid eller haft bra förutsättningar.

Märkligt för jag har ingen betalningsanmärkning, inget skuldsaldo eller så. Aldrig kunnat låna ens 3000 hos Rocker.
Har 21 ff och runt 436500 i årsinkomst nu (dock inkomståret 2024 så hade jag 373026).
Sökt hos dom genom åren säkert under 4-5 år.
Skrev fel förut, det var kreditkort som jag hade. Det var i slutet av året 2020 ena gången och andra gången var det nog under våren 2021.
Med dina förutsättningar så borde du utan problem få deras kort med buffert på 5000 kr. Man måste ha deras kort samt bli premium kund (99 kr per månad).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp