Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontrokredit/kort m.m

Hej,

Finns det någon sida/aktör som har liknande som Rocker med kredit på 5000kr eller som Northmill på 15.000kr?

Alltså en mindre summa ”kontokredit.”? Ej klarna.

Ha en fin dag :)

Bank Norwegian dock är det lån som det är frågan om där alternativt kreditkort. Inte riktigt som kontokredit alltså. Men är ju förvisso typ samma sak lite beroende på vad man gör det till.
Annars, Saldo?

Senast ändrad:
Menar du att Bank Norwegian är lika snälla som Rocker (max 5000 kr kredit) och Northmill (kreditkort max 15000 kr) är?
Hur menar du?
Hänger inte med. Jag upplevde att TS ville ha svar på någon aktör med liknande utbud. Nu snackar vi alltså inte krav.
Men Bank Norwegian skulle jag säga är ganska så ”generösa” jag fick kreditkort på 25000 med ganska så många ff, halvdan årsinkomst då jag var timvikarie och belånad sedan innan.
Sen är dom omöjliga att få höjning hos men det är ju en annan fråga.

Senast ändrad:
Hur menar du?
Hänger inte med. Jag upplevde att TS ville ha svar på någon aktör med liknande utbud. Nu snackar vi alltså inte krav.
Men Bank Norwegian skulle jag säga är ganska så ”generösa” jag fick lån på 25000 med ganska så många ff, halvdan årsinkomst då jag var timvikarie och belånad sedan innan.
Rocker och Northmills lilla kredit är väldigt enkelt att få när man verkligen sitter i "skiten", 30+ förfråningar på UC osv. De kollar endast om man inte har skuldsaldo eller betalningsanmärkning. Är det ett rent blanco lån du sökte hos BN på 25k ? Hur såg dina förutsättningar ut då? Och när tidsmässigt sökte du den?

Hur menar du?
Men Bank Norwegian skulle jag säga är ganska så ”generösa” jag fick lån på 25000 med ganska så många ff, halvdan årsinkomst då jag var timvikarie och belånad sedan innan.
Har Bank norweigans kreditkort. Fick 25k. Sen 2 månader senare höjde jag till 100k med dålig uc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp