Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kontoutdrag skuldsanering

Ok...en del handläggare vill se utdrag. Min var väldigt petig och krävde att jag skrev på ett papper och där hon kunde begära utdrag från de största affärsbankerna. Enligt henne förekommer det mycket fusk när folk skickar in redigerade utdrag så hon ville få det direkt av bankerna
I korta drag: Beror skulderna på köpmissbruk vill dom inte se något som detta: Zalando -1,956,00 ;)) och beror skulderna på spelmissbruk ser det illa ut om det står Svenska Spel -3,000,00
Hej
Tack för ditt svar, gick det bra med dina kontoutdrag?
Mvh Bridget

Jaaa det var inga problem där. Men det är inte alla som tar in utdrag. Min gjorde det och dessutom kontaktades både Svenska Spel och ATG för att kolla min senaste aktivitet där innan jag fick OK för sanering för historiskt spelmissbruk

Tråkigt att inte svaret dög till, det kom ändå från dom som jobbar med det. Om inte deras svar duger så vet jag inte riktigt vilken instans som kan ge godtagbart svar.
Hej
Det var ju inget svar på min fråga, tyvärr. Men snällt att du ringde och frågade.
Mvh Bridget

Jaaa det var inga problem där. Men det är inte alla som tar in utdrag. Min gjorde det och dessutom kontaktades både Svenska Spel och ATG för att kolla min senaste aktivitet där innan jag fick OK för sanering för historiskt spelmissbruk
@Jaden Hur såg din situation ut inför ansökan om skuldsanering?
Hur stor var dina skulder?
Hade du löneutmätning innan skusan? Hur länge i så fall?
Hur länge hade du varit spelfri?
Gick du på behandling?
Andra kriterier som skulle vara uppfyllda?

Min undran beror på att jag idag är överskuldsatt pga överkonsumtion som på senare åren övergick till spelmissbruk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp