Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontokredit med pengar samma dag creditsafe

Hej alla

Jag har 120,000 i taxerad inkomst som syns från 2019 (senaste synliga taxeringen)
har varit fastanställd i två år och tjänar ungefär 23,000 i månaden.

Jag har inga lån, anmärkningar och dyl och behöver låna 30,000 SEK med blixtsnabb överföring till handelsbanken så jag har pengarna idag

vilka företag tror ni jag blir godkänd hos? Helst bara creditsafe och direktutbetalning till handelsbanken/trustly

tack

Hej alla

Jag har 120,000 i taxerad inkomst som syns från 2019 (senaste synliga taxeringen)
har varit fastanställd i två år och tjänar ungefär 23,000 i månaden.

Jag har inga lån, anmärkningar och dyl och behöver låna 30,000 SEK med blixtsnabb överföring till handelsbanken så jag har pengarna idag

vilka företag tror ni jag blir godkänd hos? Helst bara creditsafe och direktutbetalning till handelsbanken/trustly

tack
Fairlo och meddelandelån är de som jag kommer på sådär på rak arm som har direktutbetalning till Handelsbanken samt erbjuder beloppet du söker. Fairlo kör direktutbetalning till samtliga banker och meddelandelån har direktutbetalning till Handelsbanken och Nordea om jag inte minns fel.

Fairlo och meddelandelån är de som jag kommer på sådär på rak arm som har direktutbetalning till Handelsbanken samt erbjuder beloppet du söker. Fairlo kör direktutbetalning till samtliga banker och meddelandelån har direktutbetalning till Handelsbanken och Nordea om jag inte minns fel.
Fairlo bygger väl lite på hur man är som kund? Då är det väl i princip omöjligt att bli beviljad 30K med en gång med lite sämre inkomst?

Varesej Fairlo eller Meddelandenlån/Flexlimit tar Creditsafe.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp