Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontokredit - Kredit utan kort

Hur mycket sökte du på? Jag sökte idag på 20,000 och fick avslag, vet inte ifall jag ska söka på ett lägre belopp kanske?

Jag sökte på ett lägre belopp och blev godkänd på 6000kr, snabb utbetalning.

Sökte också på ett högre men blev beviljad 6000, däremot nör jag loggar in så står inget om att jag fått det utbetald, men när jag försöker göra ett uttag på 6000 igen så funkar det ett och är inte beviljad?

Någon som har erfarenhet av kortlån? Hur lång tid tar processen att bli manuellt beviljad efter man ansökt? Hur får man resa på hur det gick?

Hej jag har ferratums kredit, funkar smidigt och jag har fått höja allteftersom.
Men denna månad var jag sen med betalningen och de JAGAR mig med mail, sms och telefon. Tack och lov har de inte skickat någon påminnelse per post och det hoppas jag verkligen att de heller inte gör. Svea är inte direkt ûbersnabba på att registrera betalningar tycker jag så fast jag betalat in nu så fortsätter terrorn.

Så ni vet, smidigt när det är i tid men att vara sen är... inte direkt avslappnat med Ferratum. Tror de övertagit TrustBuddys personal/policy...

Hej jag har ferratums kredit, funkar smidigt och jag har fått höja allteftersom.
Men denna månad var jag sen med betalningen och de JAGAR mig med mail, sms och telefon. Tack och lov har de inte skickat någon påminnelse per post och det hoppas jag verkligen att de heller inte gör. Svea är inte direkt ûbersnabba på att registrera betalningar tycker jag så fast jag betalat in nu så fortsätter terrorn.

Så ni vet, smidigt när det är i tid men att vara sen är... inte direkt avslappnat med Ferratum. Tror de övertagit TrustBuddys personal/policy...
Du får räkna med 3 arbetsdagar innan din betalning är bokförd.

Ja jag vet hur de jagar en, hände mig i våras är jag använde krediten och var sen med 3 dagar. Terror!

Hej så ni vet är Flexlimit väldigt falska. De säger att de inte skickar ut påminnelse per post, endast per mail men de skickar på post ändå. Bättre att säga sanningen.
Självklart ska man försöka betala i tid men så ni vet om ni råkar bli sena.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp