Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans, vad hade ni för förutsättningar?

Ja, det kommer hem även om man valt autogiro.
Du får vara först till brevlådan om du vill dölja detta lån, tyvärr.

Är själv glad att jag inte behöver dölja sånt här längre.
Tänk alla år man bodde hemma och sjukanmälde sig från både skola och jobb för att sitta och titta ut genom fönstret i timmar tills brevbäraren kommit. Vilken waste av tid alltså! För vad egentligen?
Ok, för jag läste i en annan tråd att man kunde be dom skicka avisering via mail?

Fick avslag förra året, hade 360k inkomst och någon enstaka förfrågan på bisnode. Stod på skärmen att jag fick avslag och fick direkt efter ett sms där det stod att jag fick avslag, 5 min efter fick jag ett mail där det också stod att jag fick avslag, 3-4 dagar senare kom det ett brev på posten som också berättade att jag fick avslag.

Fick avslag förra året, hade 360k inkomst och någon enstaka förfrågan på bisnode. Stod på skärmen att jag fick avslag och fick direkt efter ett sms där det stod att jag fick avslag, 5 min efter fick jag ett mail där det också stod att jag fick avslag, 3-4 dagar senare kom det ett brev på posten som också berättade att jag fick avslag.

Herregud det räcker väl med en gång!
Undrar vad dom går på? Verkar vara ett lotteri om man blir beviljad eller ej!

Fick med avslag, de skickade till alla adresskällor hem mobilen mail.

När jag fick avslag var det bara det jag såg på skärmen ingen post eller mejl samt sms va olika dom gör!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp