Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

kontantfinans

Är de bra att ha att göra med? Varit lätt att få lån eller?

BigBank....anv de sej av UC?

När de kom var det lätt att få lån, hur de är nu vet jag inte. Verkar vilja att man är kund hos deras postorderbolag nu om man läser på hemsidan. Big bank tat UC

står i villkoren man måste vara medlem i nån av företagen för att låna.
klingel,wens eller mona

har hafft lån hos klingel förr då var de lätta få lån hos,tog inte uc.

Kampanjkod

Jag beställde via wenz men har inte fått någon kampanjkod, har mailat dom och frågat

Klingel

Men är Klingel ett låneföretag, vad jag kan se så är det samma grundstomme i alla bolag med Tyskt påbrå...

Kontant Finans

Jag ringde dom nu för att höja mitt lån och dom sa ingenting angående att man måste vara kund hos något av dom bolagen ni skriver om, jätte trevlig tjej som svarade och allt gick kanonbra

Hur mycket höjde du lånet med?

Höjning

Ja, det kankse går att höja lånet, men om man ska söka nytt så måste man ju skriva en kampanjkod.

Kontant Finans .......

Jag höjde med 6800 kronor har ett lån där tidigare på 8000 kronor , jag tror det bästa är att ringa dom. Är jätte trevliga , så ring istället ......

Någon som vet hur man får den där kampanjkoden??? Lade en beställning på wenz, men har fortf inget kundnr.....de svarar inte på mail..... Ngn som vet???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp