Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Hade inga anmärkningar alls fick inget lån ändå, tror det har med hur man ligger i kreditvärdighet också...

Jag beviljades 10 000 kr med kreditvärdigheten medel så visst är det möjligt att låna med den förutsättningen.

Hur ser det ut med underskott för er. Sökte på 20000 jag och fick svar tillbaka att kreditupplysning sa nej. Kollade ju aldrig med dom varför eller ett lägre belopp...

Hur ser det ut med underskott för er. Sökte på 20000 jag och fick svar tillbaka att kreditupplysning sa nej. Kollade ju aldrig med dom varför eller ett lägre belopp...

Också nej, med största sannolikhet pga underskottet.

Jag blev beviljad 20 tkr, har 78 tkr i underskott, vilket är ungefär 9% av min bruttolön.

Återbetalning

Hur betalar man tillbaka, autogiro eller faktura? Kan någon av er som stötte det hela via mail skriva en guide på hur ni gjorde?:)

Tack

Hur betalar man tillbaka, autogiro eller faktura? Kan någon av er som stötte det hela via mail skriva en guide på hur ni gjorde?:)

Tack

Jag mailade i helgen till deras kundservices och bad om att få en låneansökan.

Fick den på måndag, skrev ut den, skrev på den samt autogiromedgivande som de skickade med, scannade och mailade tillbaka. (funkar säkert lika bra med foto från mobil)

2 timmar senare fick jag svar på mailen om att jag ar godkänd. De frågade om jag ville ha skuldbrevet på mail eller post. Jag mailade tillbaka och bad om att få det över mail, vilket jag fick 30 minuter senare. Skrev ut - skre på - mailade tillbaka.

Dagen efter fick jag mail om att autogirot gått genom och utbetalning sker inom 2-3 bankdagar.

Allt sköttes via mail, och svarstiden från deras kundservices låg på mellan 15 min till max 2 timmar (under deras öppettider)

Jag blev godkänd med:
1 (gammal) bet anmärkning.
7 st UC ff
4.5% i kreditbetyg från UC
Hög kreditärdighet från Creditsafe

UC och creditsafe?

Jag mailade i helgen till deras kundservices och bad om att få en låneansökan.

Fick den på måndag, skrev ut den, skrev på den samt autogiromedgivande som de skickade med, scannade och mailade tillbaka. (funkar säkert lika bra med foto från mobil)

2 timmar senare fick jag svar på mailen om att jag ar godkänd. De frågade om jag ville ha skuldbrevet på mail eller post. Jag mailade tillbaka och bad om att få det över mail, vilket jag fick 30 minuter senare. Skrev ut - skre på - mailade tillbaka.

Dagen efter fick jag mail om att autogirot gått genom och utbetalning sker inom 2-3 bankdagar.

Allt sköttes via mail, och svarstiden från deras kundservices låg på mellan 15 min till max 2 timmar (under deras öppettider)

Jag blev godkänd med:
1 (gammal) bet anmärkning.
7 st UC ff
4.5% i kreditbetyg från UC
Hög kreditärdighet från Creditsafe

Tog de UC också eller bara creditsafe? Måste man ha autogiro?

Tack för det snabba svaret:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp