Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Eftersom du skixkade via post får du nog svaret så också...

skicka in ansökan per post i förregår!! inte hört ett ord! och inte fått något på mejlen heller! betyder nog avslag då!!

Postade i fredags o ringde o kollade idag, de hade haft strul med posten o inte fått ansökan, så ring o kolla med dem.

Jag ansökte via post förra fredagen och har inte hört någonting!

De har problem med att få post, kanske beror det på "frisvaret". Jag postade en ansökan i måndags och hade inget hört igår, så jag mejlade dem och begärde nya ansökningshandlingar som jag mejlade in igår kväll, strax före kl 9 i morse så hade jag ett mejl om att jag blivit beviljad 20 tkr. Begärde då att få skuldbrevet per mejl också, vilket jag fick efter några minuter, skrev på och mejlade tillbaka. Fick ganska omgående besked att pengarna finns på mitt konto i början av nästa vecka, de verkar vilja kontrollera att bankkontot verkligen tillhör mej innan utbetalning. Måste säga att de har varit snabba och lätta att ha att göra med, men ta det mejlvägen inte via vanlig post.

Jag hade medel i kreditvärdighet och fick inte, gubben hade hög och fick lån.

Man får inget lån om man har nyare anmärkningar
De måste vara minst 18 månader gamla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp