Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Är det någon som fått sitt lån skickad till inkasso? I så fall hur lång tid tog det efter att lånet var uppsagt tills det hamnade hos Gothia? Blir mycket tacksam för svar antingen här eller som privat meddelande då flera tråkiga saker hänt som får mig må jättedåligt och jag behöver få veta hur jag ska lösa detta innan den sista september.

Jag fick mitt lån skickat till inkasso. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog innan det skickades till Gothia. Det var inga problem att få en avbetalningsplan hos dem. Kanonbra att ha o göra med. Fick själv bestämma en rimlig summa som jag kunde betala. Hoppas det löser sig för dig. Kram

någon som ansökt 2014?

Undrar om någon använt sig av lånet på kontantfinans under 2014?

Funkar det bra?
lätt att få?

är dom aktiva?

De hade också Gothia som inkasso först. Sileo capital köpte sen upp inkassoärendena. Tittar man på sidan nu, står sileo som kontantfinans. Köpt upp rubbet?

De tar creditstafe iaf, ringde och beställde lånehandlingar idag. Återkommer med hur det går.

Funderar på att ansöka deras högsta 20.000 kr, men undrar om de sänker beloppet om man skulle bli nekad just den summan man ansökt om?

Krävs det nåmer handlingar än skuldebrevet?
Bra att förbereda. När ansökte du? När får du pengarna?

skickade in lånehandlingarna via mejl i går. fick svar i dag att det var godkänt.

Pengarna på kontot inom 2-3 dagar står det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp