Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Jag kom på en sak.. jag har ett lån via Brixo som redan syns på min UC som jag bland vissa andra krediter prioriterar för att få bort.. jag har sammanlagt 15 krediter?!? Sjukt - jag vet! Så ifall jag redan har Brixo och de nu köpt upp Kontantfinans, då kanske jag ev inte får ytterligare en kredit utan ett lite högre värde hos samma kreditgivare, vad tror ni om det? Detta skulle ju faktiskt hjälpa mig.. att antalet krediter inte stiger, jag betalar av varje månad så min skuld på ca 7.000kr bör inte bli en större katastrof hopperligen..

Jag kom på en sak.. jag har ett lån via Brixo som redan syns på min UC som jag bland vissa andra krediter prioriterar för att få bort.. jag har sammanlagt 15 krediter?!? Sjukt - jag vet! Så ifall jag redan har Brixo och de nu köpt upp Kontantfinans, då kanske jag ev inte får ytterligare en kredit utan ett lite högre värde hos samma kreditgivare, vad tror ni om det? Detta skulle ju faktiskt hjälpa mig.. att antalet krediter inte stiger, jag betalar av varje månad så min skuld på ca 7.000kr bör inte bli en större katastrof hopperligen..

4Finance gör ingen skillnad på Onea/Vivus i UC:n i alla fall. De står som samma.

15 krediter kanske anses som sjukt i den vanliga världen, men här får det nog ses som tämligen normalt, nästan i underkant. ;)

4Finance gör ingen skillnad på Onea/Vivus i UC:n i alla fall. De står som samma.

15 krediter kanske anses som sjukt i den vanliga världen, men här får det nog ses som tämligen normalt, nästan i underkant. ;)
Tack för svar! Jo det är ju så.. jag är tacksam för att jag efter flera års harvande, tagit tag i mina skulder, jag har visserligen jobbat 150% en längre tid för att få ner skuldberget.. sakteligen går det ner, det som är tuffast är just att jag inte får ett samlingslån, hur jag än försöker, senast med ett UC betyg på ca 2%.. jag har i dagsläget 3ff, men skulderna är höga, dock har jag höga inkomster också.. tiden får utvisa, varje månad är en tydlig avstämning för att inte hamna hos KF, det är verkligen inte ett alternativ fr egen del, pga räntor etc. Jag vet att jag kan betala bort skulderna med egen kraft, precis som att jag även fått lånen en gång i tiden, men det är frustrerande att inte få ner räntor till skäliga nivåer. Amorteringen är liten.. så bra forum detta och få ventilera få hjälp, och inte känna sig ensammast i världen.

Förra månaden hade jag 22.000 kvar hos Kontantfinans (lånet var 20.000 från början) nu är det bara 14.000 kvar!
Känns så jävla skönt minska deras ockerlån.

Fick samma svar via mail (fick svar fort) att dem kommer rapportera in kontant finans till UC vid månadsskiftet :mad:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp