Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Omg såg precis mailet från kontantfinans, hade hamnat i skräpen.
Nån som vet om det hamnar hos UC?
Mailade dock dom nu och frågade.

Förvånar mig inte, vidrigaste aktören på marknaden. Så in i helvetes dyra är dom också.

Från månadsskiftet kommer dom att börja rapportera skulden till UC.
Känns som att snaran dras åt, glad att jag själv lyckats ta mig ur detta och har möjlighet att betala av allt eftersom. Men tänker på er andra som också kämpar med att rensa upp uc’n och fler & fler krediter som registreras..

Om man redan har en halvkass UC, så är ju en fullt utnyttjad kontokredit rena döden... plötsligt blir det väldigt mycket längre till ett samlingslån...

Ja, det känns som fullt utnyttjade av krediter är det värsta man kan ha enligt UC. Krediter är värdelöst, mycket bättre med lån.

Dom är ju inte som credway och bara rapporterar in till uc fast man utger sig för att inte ha med uc att göra

Dom är dock dyra. Ett lån på 20.000 där jag redan betalat 15.000 (!!!) har jag fortfarande närmare 20.000 kvar på.
Det är avgifter,räntor,påminnelseavier,dröjsmålsräntor och fan och hans moster

Men va fan.... inte en till. Orkar inte :(

Det är väl inte helt 100% än men allt pekar på det eftersom Brixo tagit över deras verksamhet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp