Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

Inte för mig, än iaf
Det står att dem tar bisnode som upplysning fortfarande
Att de tar Bisnode är inte längre någon garanti att de inte kommer rapportera till UC. Credway tar Creditsafe men rapporterar lånet till UC. Lika med Vivus som väl var först med att rapportera in till Uc fast de ej tog upplysning hos UC. Nu har jag ej koll på Vivus var de tar upplysning mm då jag sedan länge satt ett stort kryss på dom för min del.

För några år sedan så tog de mini UC, creditsafe och bisnode. Varierade vilken de tog.

Fick just ett mail om att Brixo har tagit över kontant finans, så det var väl ganska nyligen då. Hoppas inte det ska börja rapporteras in till UC :(

Att de tar Bisnode är inte längre någon garanti att de inte kommer rapportera till UC. Credway tar Creditsafe men rapporterar lånet till UC. Lika med Vivus som väl var först med att rapportera in till Uc fast de ej tog upplysning hos UC. Nu har jag ej koll på Vivus var de tar upplysning mm då jag sedan länge satt ett stort kryss på dom för min del.
Jo jag vet.
Tyvärr :(

Jag är säker på att det kommer rapporteras, frågan är om de fick med det vid månadsskiftet eller om det kommer först nästa...

Är med övertygad om det.
Dessa har kostat mig förmodligen mest. Pröjsade dom 5K idag och det ska bli fullständigt skönt att betala av dom.
2.000 till på lön sen har jag "bara" 15.000 kvar till dom (har säkert betalat dubbelt redan men deras räntor är absurda).

Vedervärdiga är dessa. Hatar dom!

Ugh ännu en kredit som kanske kommer synas :( men har kvar runt 9000 där (10.000 från början) och har säkert betalat mer än ett år... kanske 2 (osäker hur länge)

Ugh ännu en kredit som kanske kommer synas :( men har kvar runt 9000 där (10.000 från början) och har säkert betalat mer än ett år... kanske 2 (osäker hur länge)

Verkligen. man hade fan kunnat betala dom klåparna år in och år ut utan att den jävla skulden minskar. Hemska! Därför dom ska väck ASAP!

Jag mailade både Kpntantfinans och Brixo om det där mailet som man har fått.
Dom vet ännu inte om ens lån hos Kontantfinans kommer att synas hos UC.
Man fick återkomma om 1 vecka cirka.

Dessa ska väckkkkkkkkk ska be dom spärra mig för alltid. Jävla skojare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp