Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

jag fick också upp tekniskt fel när jag ansökte...

går ej

Klickar, men det kommer inte ens fram ett ansökningsformulär så något är fel! Synd.

Jag får då fram allt. Inga problem. Jag provar inte för jag vet att jag kommer få avslag (skuldsaldo hos kronofogden)

Jag får då fram allt. Inga problem. Jag provar inte för jag vet att jag kommer få avslag (skuldsaldo hos kronofogden)

Va inte så säker på det! Dom verkar vara väldigt generösa och verkar inte kolla UC.

Jag fick precis mail att jag blivit beviljad och att ett avtalt skickas hem...
Jag har bra inkomst och 70000 i lån men en j*vla massa förfrågningar (ca 50st) som gör att jag inte får något större lån...
Detta lån har nog räddad mig från att hamna hos kronogogden.. alla sms lånen tänker jag låta gå till inkasso så att jag har möjlighet att betala en viss del varje månad.

Inga problem

Stod bara tekninsk fel när jag sökte med men skickade ett mail i stället. Då fick jag tillbaka att det var beviljat och skuldebrevet var på väg......Fungerade toppen....

Låter för bra

Detta låter för bra,. Spännande att så hur många som får beviljat, stor det beviljat vid nätansökan?

Hej! Jag fick ett lån hos Kontantfinans för en månad sedan. Jag ansökte om 5000 kronor. Det stod tekniskt fel men dagen efter kom papper hem till mig om att lånet var beviljat. De tog ingen UC. De tog upplysningen från Credit Safe. Jag har ingen vidare bra ekonomi men jag fick lånet. Efter sex månader kan man ansöka om att utöka lånet.

Va inte så säker på det! Dom verkar vara väldigt generösa och verkar inte kolla UC.

Jag fick precis mail att jag blivit beviljad och att ett avtalt skickas hem...
Jag har bra inkomst och 70000 i lån men en j*vla massa förfrågningar (ca 50st) som gör att jag inte får något större lån...
Detta lån har nog räddad mig från att hamna hos kronogogden.. alla sms lånen tänker jag låta gå till inkasso så att jag har möjlighet att betala en viss del varje månad.

tror ändå inte att jag får. Står så här på creditSafe (dom tar därifrån)

"Med marknadens modernaste sökmotor, är det ännu enklare att hitta personen du söker. En nyhet är att namn och personnummer skrivs i samma fält.
Vi har numera även de 3 senaste årens taxeringsuppgifter och dessutom har vi utökat informationen vad gäller betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos Kronofogden. "

fick lån

ansökte på nätet .strulade tekniskt fel ,ringde dom den hade gått igenom ändå
va jättetrevliga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp