Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans 15.000, återkommer med svar inom 24 timmar?

Har kontantfinans blivit en kontokredit för er ? Står att man kan kan logga in och begära uttag men jag kan inte det.

Hur är det för er ?

Även mitt lån hos friia har nu fått till brixo, där det står att alla lån ska bli kontokredit men kan inte begära uttag där heller.

Har kontantfinans blivit en kontokredit för er ? Står att man kan kan logga in och begära uttag men jag kan inte det.

Hur är det för er ?

Även mitt lån hos friia har nu fått till brixo, där det står att alla lån ska bli kontokredit men kan inte begära uttag där heller.
Alla brixos produkter blir en konto kredit ,,,, men har du ett lån tex på brixo på 24mån så fortlöper den men du kan även söka en ny kontokredit på samma alltså ha 2 olika krediter inom samma märke brixo/kontantfinans osv om du inte sökt o blivit beviljad någon av deras produkter senaste 2månaderna ,,,,men krediten som du har sen innan omvandlas inte till en kontokredit utan du måste söka på nytt

Står i Mail från brixo att deras lån ej kommer rapporteras till UC från och med 1/5.

AE9218DB-620A-4177-B189-9E0B0FA3D79E.jpeg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp