- Meddelanden
- 309
- Mottagna reaktioner
- 263
- Poäng
- 437
Ibland skriver du så himla konstigt. Tror inte du riktigt förstår vad du sänder för budskap med dina korta konstiga kommentarer. Jag kan respektera att du kanske sitter inne med kunskap, har förstått att många här inne känner stort förtroende för dig och det du skriver. För min egen del har jag svårt att ta dig på allvar. Man måste vara ödmjuk som medmänniska, härinne finns en hel del människor, inklusive mig själv som går igenom en stor förändring och försöker ändra sitt liv och kämpar hårt för att bara orka ta sig igenom vardagen. Man har inte plats för dumma kommentarer. Känns som du vill så ett frö av hopp för att sen göra folk förtvivlade med det du skriver, ett sätt för dig att känna dig extra viktig kanske? Du har säkert rätt i mycket av det du skriver men du måste också förstå att du kanske inte alltid vet allt bäst och att din erfarenhet/kunskap alltid är hela sanningen. Även om du på något sätt jobbar på den myndighet många av oss fruktar så är du inte hela myndigheten. Får hoppas att det är din brist att uttrycka dig i skrift som gör att det känns konstigt det du skriver och jag kan mycket väl missförstå dina budskap, det ligger hos mig, det är bara mina känslor. Vill bara dela med mig så du kanske förstår och reflekterar över att du kan missuppfattas fel.Det finns till och med ett särskilt fält där vi kan fylla i uppgifter från hyresvärden..