Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kontaktar kronofogden hyresvärden

Usch vad jobbigt att undra om värden blir informerad eller inte när man träffas dagligen! Hoppas att det är som Lasseman säger!
Ja känns sådär faktiskt men som sagt inte mycket att göra åt. Har mailat kronofogden och hoppas på svar från dom snart.

Ja känns sådär faktiskt men som sagt inte mycket att göra åt. Har mailat kronofogden och hoppas på svar från dom snart.
Man ska inte öppna andras post men i detta fall kan du kolla om det rör dig. Annars kasta det. Dom skickar ju ut nytt. Då får du/vi svar.

Man ska inte öppna andras post men i detta fall kan du kolla om det rör dig. Annars kasta det. Dom skickar ju ut nytt. Då får du/vi svar.
Har fått står från kronofogden och dom svarade att dom inte kontaktar hyresvärd när man har utmätning eller ansökt om skuldsanering, så då kan det inte handla om mig. Blev väldigt nervös, hade inte känts speciellt bra faktiskt. Men nu kan jag nog slappna av. Lade brevet i deras låda oöppnat. Men inte annat än att man undrar varför dom får samma skit post som jag

Det stämmer halvt. Vi kan mycket väl kontakta hyresvärden om vi vill. Tex om det är konstigheter med hyran eller sånt.. är inte varje ärende man gör det direkt.. jag kanske gjort det tio gånger totalt

Det stämmer halvt. Vi kan mycket väl kontakta hyresvärden om vi vill. Tex om det är konstigheter med hyran eller sånt.. är inte varje ärende man gör det direkt.. jag kanske gjort det tio gånger totalt
Ja men inte i dom ärenden som jag frågade efter som kunde beröra mig. Måste ju lita på att det dom svarar stämmer även om du säger något annat.

Ja men inte i dom ärenden som jag frågade efter som kunde beröra mig. Måste ju lita på att det dom svarar stämmer även om du säger något annat.

Ja det är fritt att välja vem man litar på.
Jag har aldrig skickat brev till hyresvärd.. bara ringt

Ja håller på dig. Jag ringde o frågade min handläggare med. Och fick samma svar som du.

Det finns till och med ett särskilt fält där vi kan fylla i uppgifter från hyresvärden..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp