Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

konstig email extralånet

Har du betalat in för mycket till dom? Känns spontant legit. Men vete fan om du borde ha din namn,adress etc så här öppet på internet :D

Hade ett inkasso till dom som jag har betalt kan ha betalat in för mycket är inte säker kanske bäst att ringa dom och fråga

Fyll i och skicka in.
Vad ska dom göra med ditt kontonr?
Det värsta som kan hända är att dom sätter in pengar

Nästan 100 på att det stämmer jag har fått ett sånt papper från dem för med och fick då tillbaka

De är helt otroliga. Själv har jag en skuld som jag skött avbetalning på som helt plötsligt ökade 20% Från en månad till en annan. Har bestridit avbetalningsfakturan direkt när den kom innan betaldatum och försökt komma i kontakt med dem i 1 månad (5 email) utan svar. Nu fick jag påminnelse att skulden skickas till kfm om jag inte betalar. Seriöst bolag.. eller inte..
Har ifrågasatt detta tidigare då skulden aldrig blir mindre. De har även skickat kfm dokument till mig för länge sen som jag snällt betalat, inget betalningsföreläggande kom nånsin från kfm. Väldigt luriga. Man är väldigt liten mot dessa bolag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp