Komplettering Lånelöfte LF

Hej. Ansökt lånelöfte tillsammans med tjejen på Länsförsäkringar. Båda två har goda inkomster, jag fast, hon visstid.
Inkomst på 82.000:-/månad.

Jag har en del blancolån och i ansökan så uppgav jag något fel gällande mina skulder. Ska jag kontakta banken och uppdatera eller ser de detta ändå på kreditupplysningen?

Vi fick svar att de skulle återkomma och att vi skulle eventuellt behöva komplettera.
Antar att det är anställningsbevis/lönespecifikationer etc?

Ingen av oss har betalningsanmärkningar och bra score på uc.

Skäms så otroligt för mina skulder..

Hur mycket har du i skulder?

Jag hade hört av mig för att rätta. Vet inte om det påverkar i ditt fall (om dom ens kan se beviljade belopp på uc)

Jag hade hört av mig för att rätta. Vet inte om det påverkar i ditt fall (om dom ens kan se beviljade belopp på uc)

Hur menar du med beviljat belopp på uc? Antar att de tar hänsyn till score och förfrågningar mycket?

Blancolån/krediter

Hur gick det för dig?
Har din tjej några blanco?

Håller med, ärlighet varar ju längst samt att du visar att du vill göra rätt för dig = skapligt trovärdig det diffar ”bara” 90 tusen så utfallet kan inte ändra sig så himla mycket med de fakta du har uppgett nu

Hur menar du med beviljat belopp på uc? Antar att de tar hänsyn till score och förfrågningar mycket?
Brukar stå hur mycket man är beviljad och sedan hur mycket man har utnyttjat, dvs har du ett kreditkort med gräns 20.000 och du har använt 4.000 står det ”beviljat 20.000” och ”utnyttjat 4.000”. Utan att kunna detta exakt så kan outnyttjade krediter ibland anses som en tillgång (här får ni som kan mer gärna kicka in :))

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp