Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Komplett bank, uc stämmer detta???

Hej jag fick ner min månadskostnad från ca 32-34000 i månaden till idag 19500. Testade att söka lån på 130.000 för att samla andra lån. Fick erbjudande från komplett bank men hittar inte mycket om dem. Löst lite att deras lån står som kredit på uc? Stämmer detta? I så fall så skippar jag lånet och få jobba vidare med att sänka mig. Vill gärna veta lite mer om komplett bank.

Det borde vara någon form av kredit då man kan betala bara räntan om man vill, hur länge som helst nästan. Kan också ta ut pengar igen, som man amorterat. Har för mig att jag läst att att UC går upp mkt först, men att det ändras efter några månader. Vet inte var jag läste det.

Det borde vara någon form av kredit då man kan betala bara räntan om man vill, hur länge som helst nästan. Kan också ta ut pengar igen, som man amorterat. Har för mig att jag läst att att UC går upp mkt först, men att det ändras efter några månader. Vet inte var jag läste det.
Ok tack, funderar på att avstå det lånet då. Så kämpar jag vidare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp