Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Komplett bank inkasso?

Undrar om nån har släppt sitt lån till inkasso? Har idag blanco lån hos dem och har betalat bara ränta sedan 2017 har varit i kontakt med dem men de vill inte sänka räntan alls, man blir så ledsen när jag varje månad betalar 8000kr men lånet är alltid samma, så undrar om jag släpper det till inkasso kan jag få bättre betalningsplan? Har idag en skuld på 496000kr hos dem. Om nån vet ngt vore så tacksam.

Jag är i samma situation. Hur har du lösa problemet. Tack!

Undrar om nån har släppt sitt lån till inkasso? Har idag blanco lån hos dem och har betalat bara ränta sedan 2017 har varit i kontakt med dem men de vill inte sänka räntan alls, man blir så ledsen när jag varje månad betalar 8000kr men lånet är alltid samma, så undrar om jag släpper det till inkasso kan jag få bättre betalningsplan? Har idag en skuld på 496000kr hos dem. Om nån vet ngt vore så tacksam.
Hur gick det för dig med Komplett Bank & inkasso?

Dem gick inte med på nån avbetalning utan jag släppte allt och nu snart ska jag ansöka om skuldsanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp