Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Komplett Bank eller Avida Finans?

Vilken av dessa skulle ni rekommendera?
Har fått 300k beviljat hos båda men har för mig att jag läst att Komplett registrerar lånet som kredit och det tänker jag måste vara fruktansvärt för betyget?

Vilken av dessa skulle ni rekommendera?
Har fått 300k beviljat hos båda men har för mig att jag läst att Komplett registrerar lånet som kredit och det tänker jag måste vara fruktansvärt för betyget?
Jag kan ha fel men gör inte Avida samma?

Vad fick du för ränta på respektive bolag?
Vad hade du för UC-betyg?

Avida har inte som Komplett bank då det gäller Avidas annuitetslån. Däremot har de någon ytterligare variant som kallas kontokredit, i deras info är det till för kunder som söker och har betalningsanmärkning.

Avidas kontokredit syns som ett vanligt lån på min uc.

Vad fick du för ränta på respektive bolag?
Vad hade du för UC-betyg?
Komplett 12% och Avida 13%.

Hade 1.6 i betyg, 3FF men överbelånad med mer än 100% pga att jag var tjänstledig förra året och hade 4 mån utan inkomst. Angav dock den lön jag har nu som är typ det dubbla mot vad jag taxerat men det sjuka är att jag inte fick några som helst krav från någon av de som gav mig förslag. Var säker på att jag skulle få kompletteringar i form av lönespec och lösenkrav (valde samla lån för hela summan) men ingen komplettering alls. Skönt såklart men ändå märkligt med tanke på ganska usla förutsättningar sätt till taxerad inkomst/belåningsgrad.

Vad var dina lån/krediter som låg på över 100 procent

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp