Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Komplett bank, de kan kräva kompletterande uppgifter??

Hur är dom? Tror inte jag har hört talas om dom tidigare och finns inte många inlägg här . Om jag fattat rätt är det som en kredit man får?
Någon skrev att de blivit beviljade sedan drogs det tillbaka, någon mer med erfarenhet av detta från denna bank?
En vän fick erbjudande från dom och signerade avtalet, där står det nått om att de kan kräva kompletterande uppgifter innan utbetalning sker.
Finns risken att det inte blir godkänt fast det står det?
Vet inte riktigt förutsättningarna han hade när han fick erbjudandet men blev lite orolig att det inte vad klart trots godkännande av ansökan...

Det jag menade med inte så många inlägg men någon annan kanske vet mer

Hur är dom? Tror inte jag har hört talas om dom tidigare och finns inte många inlägg här . Om jag fattat rätt är det som en kredit man får?
Någon skrev att de blivit beviljade sedan drogs det tillbaka, någon mer med erfarenhet av detta från denna bank?
En vän fick erbjudande från dom och signerade avtalet, där står det nått om att de kan kräva kompletterande uppgifter innan utbetalning sker.
Finns risken att det inte blir godkänt fast det står det?
Vet inte riktigt förutsättningarna han hade när han fick erbjudandet men blev lite orolig att det inte vad klart trots godkännande av ansökan...

Har inte erfarenhet av Komplett bank men det finns alltid en risk att banker begär kompletteringar i efterhand, man kan bli preliminärt beviljad men ändå inte bli godkänd i den manuella kontrollen.
Inte meningen att skrämma dig eller din vän men som svar på din fråga om det finns risk att kompletterings handlingar begärs i efterhand.
Men hoppas att det ska gå bra!

Jag blev erbjuden av komplett där jag signerade avtalet och allt var färdigt sen nekade dom mig mig ändå.

Samma hände en bekant till mig någon vecka tidigare.

Personligen känns det som dom accepterar alla via förmedlare av någon anledning

Kompletterande handlingar är löne spec eller anställningsavtal.

Har han inte det ska han inte heller få lån.

Jag fick begärt kompletteringar av sambos leg i telenr vad tror ni om det kan de neka då?
Har givetvis skickat in det.
Detta gäller marginalen

Jag fick begärt kompletteringar av sambos leg i telenr vad tror ni om det kan de neka då?
Har givetvis skickat in det.
Detta gäller marginalen

Medlåntagare antar jag? Lär bli beviljat bara någon form av dokumentation dom vill ha för handlingen.

Kompletterande handlingar är löne spec eller anställningsavtal.

Har han inte det ska han inte heller få lån.

Jamen då är det lugnt. Tycker det är konstigt att först bli beviljad och sen kräver dom in handlingar, skulle vara bättre att kanske skriva preliminärt beviljad eller nått sånt .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp