Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommunens skuld och budgetrådgivning

Usch vilket dilemma Du/Ni står inför... När tog Du det senaste lånet?
Finns det ingen möjlighet för Er alls att "hanka" Er fram med hjälp av båda Era löner? Har Din man oxå stora skulder eller?
Kram på Dig
Senaste lånet på 5000 Var nu i november för tvättmaskinen på av och bilen behövde fixas. Nej inte jättestora, totalt 100000 men med månadsbelopp på 3000-4000 så e det ju kört. Det är inte alls kul

Senaste lånet på 5000 Var nu i november för tvättmaskinen på av och bilen behövde fixas. Nej inte jättestora, totalt 100000 men med månadsbelopp på 3000-4000 så e det ju kört. Det är inte alls kul
Men om ni båda skulle försöka er på att skaffa ett jobb vardera? Kanske inte är möjligt på grund av diverse orsaker.
100 000 är inte jätte mycket, Fullt möjligt att lösa, Ingenting som ska behöva vända upp och ner på era liv.
Tror starkt på att du klarar detta om du bara vill!

Men om ni båda skulle försöka er på att skaffa ett jobb vardera? Kanske inte är möjligt på grund av diverse orsaker.
100 000 är inte jätte mycket, Fullt möjligt att lösa, Ingenting som ska behöva vända upp och ner på era liv.
Vi har heltidsjobb båda 2 samt jobbar extra vid behov

Menar du att någon helt random skrev ett pm och tryckte ner dig ?
På vilket vis om man får fråga ?

Tråkigt att du inte fick den hjälp du eftersökte idag. -:(
Japp jag fick en kommentar på ett meddelande i skuldsaneringtråden i ett pm

100000 är enbart på hans sida

Tror inte att din man är kvalificerad för skuldsanering med en skuld på 100.000. Han borde kunna betala av den ganska snabbt :)
Han ska inte söka eller släppa. Det är enbart jag. Men det jag menade var, att när jag släpper och får utmätning så kommer det bli svårt med hans skulder.

Han ska inte söka eller släppa. Det är enbart jag. Men det jag menade var, att när jag släpper och får utmätning så kommer det bli svårt med hans skulder.
Min man har skuldsanering och jag löneutmätning under tiden, det går bara man ger sig fasen på det!
Jag har betalt ca 300.000 sen mars 17

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp