Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

kommer skattepengarna gå till kronofogden?

Jag har några lån som precis gått till kronofogden,
Kommer dom ta mina skattepengar när dom kommer direkt i juni eller får jag behålla dom

Jag har några lån som precis gått till kronofogden,
Kommer dom ta mina skattepengar när dom kommer direkt i juni eller får jag behålla dom

Om du fortfarande har skuldsaldo då, och om du får tbka på skatten så tar de pengarna för att betala av på dina skulder!

om du ligger på skuldsaldo eller utmätning åker dina skattepengar dit,tyvärr

Jo om det gäller

Statliga skulder sa dom när jag ringde inte om man har skulden hos nått annat bolag exempelvis ett smsbolag

ja precis så är det.
Har du skuldsaldo ryker dom

skattepengar går visst till betala smslån.skattepengarna används till alla sorters skulder.så är dina skulder på väg till en utmätning nu eller hur långt har dina ärenden kommit?är det så att du fått brev om utslag så kommer du få papper om inkomst redovisning o dom kommer hinna ta skatten.går inte att stoppa tyvärr.

Jo om det gäller

Statliga skulder sa dom när jag ringde inte om man har skulden hos nått annat bolag exempelvis ett smsbolag
Möjligen så om du inte har skuldsaldo på annat, utan bara har skatt eller annat som statlig skuld. Och annat på max inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp