Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommer man nånsin får uppleva kärlek

Berättar man från början hur läget är så vet dem ju om det, har alltid gjort det typ andra/tredje dejten och aldrig varit någon som sagt ngt om det egentligen de flesta är förstående och acceptera det.
Finns säkert dem som väljer att bryta direkt då men vet man ju. Sen ska ju sägas att det är aldrig någon som har vänt ryggen till pga av det så var ärliga bara så är mkt vunnet :)
Absolut jag håller med .. hade nog inte haft problem att berätta om det var 500 000.. men 1.5 miljon är så mkt pengar så vet inte hur man ska säga de riktigt.. tror också summan avgör ganska mkt hur motparten tar emot det ..men tack för pepp :)

Absolut jag håller med .. hade nog inte haft problem att berätta om det var 500 000.. men 1.5 miljon är så mkt pengar så vet inte hur man ska säga de riktigt.. tror också summan avgör ganska mkt hur motparten tar emot det ..men tack för pepp :)
Har väl aldrig sagt summor direkt bara förklarat att det finns, hur det uppkom och så. Sen förklarat att hus köp och en del saker kommer ta ett bra tag i framtiden tills man kan göra

Ge inte upp!
Jag träffade min fru medan jag hade ett aktivt skuldsaldo på cirka 576.00 hos Kronofogden, körde med öppna kort ifrån början. Rätt person kommer vilja vara med dig oavsett hur situationen ser ut i övrigt.

Hej!

jag är en kille på 32 år som man kort sagt har förstört sitt liv, eller ja det känns så iaf. För många år sen vann jag en stor summa pengar och man kan väl sammanfatta det som att det var det värsta som någonsin hänt mig, självmordstankar har funnits , grov ångest i princip varje dag , man känner sig aldrig glad osv .
Nu idag sitter jag här med lån på ca 1,5 miljon kronor .. tjänar ca 30-35 000 i månaden efter skatt och har lyckats hålla mig från kronofogden, hittils ska man väl säga men jag hoppas jag även kan det i fortsättningen.
Ingen vet egentligen om omfattningen på mina skulder , jag är skyldig min pappa ca 300 000 och han vet att jag har mer skulder men inte hur mycket.

Allt detta har gjort att man avskärmat sig från vänner och det mest sorgliga ifrån kärlek. jag har valt att satsa allt på karriären för att försöka kunna bygga ett drägligt liv och det borde jag kunna ha när jag kanske fått ner skulderna till 1 miljon. speciellt om man lyckas få upp lönen mer .
jag börjar dock känna mig väldigt väldigt ensam, jag har egentligen lätt att träffa tjejer ,, iaf historiskt innan detta hände. Jag ser bra ut enligt många och får ofta frågan hur jag fortfarande kan va singel.
Jag träffade förra året en helt fantastisk tjej via jobbet men valde att avsluta det för jag helt enkelt inte ville förstöra hennes liv. Ett liv med mig skulle innebära att hon inte kan uppfylla sina drömmar . Det mest sorgliga är väl att hon trodde jag avslutade allt för att jag inte tyckte om henne och det är egentligen så långt från sanningen man kan komma . Det är ju snarare tvärtom . Jag gjorde det för jag tyckte om henne för mkt och inte vill dra in henne i detta.
Nu har hon träffat en annan och det tog väldigt hårt på mig .

Förstår att fler tänker likadant och det finns säkert trådar om det men snälla säg något tips eller upplyftande för jag vet inte var jag ska ta vägen i mina tankar snart .

Dejtingsida för skuldsatta läste jag om för ett tag sen här och det hade ju i ärlighetens namn varit fantastiskt . Tänk att träffa någon som går igenom samma sak där man inte behöver känna denna skam .

det är jobbigt när man är i min ålder , nu när man egentligen ska träffa någon att dela sitt liv med , bilda familj os.v

Vad ska man göra ? ;(
Håller med att en dejtingsida för skuldsatta inte vore fel då slipper man förklara sin situation och båda lever med lika premisser.

Tack ! Skönt att läsa detta . jag har slutat spela sen 12 månader tillbaka men det är nu man nästan mår som sämst ändå.. tror verkligheten vad man ställt till med börjar komma ikapp nu när man inte har alla tankar fokuserade på spel . Det i kombination med att hon jag dejtade träffade en annan också gör att jag känner mig lite extra depp senaste tiden.
Starkt av dig att berätta tidigt när ni träffades.. vet inte om jag nånsin kommer klara det men jag hoppas. Just nu känner jag mig inte inte ens i närheten av att våga träffa någon även om det egentligen är min högsta önskan..

Vad bra att du varit spelfri i 12 månader. Det ska du vara stolt över och ha mindsetet att du är grym som hållit dig spelfri så länge och att på så vis lyckats göra så dina skulder minskar istället för ökar. Försöker man se det positiva man gör så känns det mycket bättre. Det som hänt har hänt och går inre få ogjort, men här och nu kan du förändra för dig själv. Gäller bara att vara envis så går det.

Förstår att det känns jobbigt när du har känslor kvar som jag kan tolka det. Men det kommer att gå över med tiden. Var inte så hård mot dig själv bara och tillåt dig själv att försöka träffa någon annan även om det känns jobbigt. Vet inte om du bor i en stor eller liten stad där alla vet vem man är. Men om du bor i en storstad, skaffa tinder träffa någon bara för att känna på de igen och se hur de går. Går det skit, ja då behöver du inte träffa personen igen och ingen annan du känner kommer få veta om något och du kan göra ett nytt försök igen med någon annan. Går det bra så är det bara fortsätta att ses. De värsta som kan hända är att det inte går bra, men vad gör de om egentligen när du inte känner personen ifråga? Det kommer boozta dig själv att försöka iaf.

Ja jag är glad att jag gjorde det tidigt. Det är nog bäst att göra det. Kanske inte 1a gången men efter ett par träffar så man hinner bilda en uppfattning om varandra. Sen får det gå som det går. Skiter det sig så var det inte menat, går det bra så får man fortsätta att ses och se vart det leder. I mitt fall så blev jag sambo igen men en ny kille.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp