Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kommer lämna forumet

Vill bara meddela att jag kommer lämna forumet.. efter att jag hängt här i några månader känner jag att de för mig gör mer skada än nytta. Testade att spela för de är sååå många här som gör de. Lån på några hundratusen hit och dit känns inte mycket längre. Tog ett sms lån idag inte hänt på flera år men känns inte som att världen går under för de, kan ni kan jag. Lättpåverkat? Brukar alltid ligga på +/- 0 men nu ligger jag back flera tusen bara dagar efter lönen kommit. Vet att de bara är mig själv att skylla men jag säger tack och adjö hoppas ni andra känner att ni får någon slags hjälp genom att vara härinne

Tråkigt att höra! Tråkigt att du påverkas så mycket här inne.
Det som är skönt här är att man behöver inte skämmas och det finns folk som har det värre eller i liknande situation.

Du kan alltid diskutera dina lån eller din ekonomi med andra som kanske aldrig har haft samma problem förut om det ger bättre inflytande på dig.

Märkligt kan jag tycka som har hängt här i timmar i över tio år.

Hur gör du när du tittar på TV & ser på radio där det KONSTANT är reklam för lån,spel,krediter?

Å andra sidan så är det såååå många som har spelat här inne o dragit på sig stora lån livet ut. Det bör väl vara en morot att sluta?

söker du hjälp för ditt spelande så kommer du lyssna på samma saker som här på forumet!

Men kommer du prata med personer med god ekonomi som aldrig har misskött sin ekonomi pga personliga problem/missbruk så kommer dom kalla dig idiot pga dom inte förstår...

Men här inne förstår alla dig!!!

Vill bara meddela att jag kommer lämna forumet.. efter att jag hängt här i några månader känner jag att de för mig gör mer skada än nytta. Testade att spela för de är sååå många här som gör de. Lån på några hundratusen hit och dit känns inte mycket längre. Tog ett sms lån idag inte hänt på flera år men känns inte som att världen går under för de, kan ni kan jag. Lättpåverkat? Brukar alltid ligga på +/- 0 men nu ligger jag back flera tusen bara dagar efter lönen kommit. Vet att de bara är mig själv att skylla men jag säger tack och adjö hoppas ni andra känner att ni får någon slags hjälp genom att vara härinne
Har du inte spelat något innan alltså?

Har vi ens läst samma forum? Har du på något sätt ens fått uppfattningen att vårt spelande har lönat sig?

Var och varannan har ju flera hundratusen i skulder och mycket beror på just spel. Vi pratar om spelpaus och hur man blöder pengar pga det där satans lättillgängliga påhittet.

Vissa vågar inte berätta ens för deras närmaste å flera ä på gränsen till kronofogden.

Det här forumet är ju till för tipsa hur man ska förbättra sina situationer och sträva efter en dräglig vardag. Inte hur vi hypar varandra till att lån ä en struntsak. Alla får stå sitt kast på ett eller annat sätt.

Själv har mitt intresse och driv för att vara en bra pappa och kunna ge vad mina barn önskar för att jag nu har flera tusen tillgodo. Det hade jdh inte före jag hittade hit.

Många timmar har spenderats till å suga åt sig information å tips som en svamp.

Finns ett ekonomiforum på flashback med en helt annan retorik än den som råder här ( alla vet).. Där har majoriteten inget till övers för folk med lån och ingen spelar heller. I stället har man ett sparande på 50.000 i månaden sedan 18-årsåldern och varje krona har en fantastisk omsättning på 300% i månaden.
Detta har inget med TS att göra, men jag blev påmind om min "flykt" hit och hur tacksam.jag är över det jag får i utbyte på lånforum i form av tips och diskussioner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp