Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommer jobbet att varna mig?

Tack för alla svar :)
Jobbar långt upp i Norr men outar inte arbetsplatsen sorry! :)
Då tutar jag och kör på.

Tack för alla svar :)
Jobbar långt upp i Norr men outar inte arbetsplatsen sorry! :)
Då tutar jag och kör på.
Yes, kör på! Det enda som ev kan hända är att ngn chef säger att du verkar jobba väldigt mkt och det skulle ändå inte hända ngt men du kanske får dra ner på tempot då.
Jag jobbar åt bemanningsföretag med kollektivt avtal och de säger att det är viktigt med dygnsvila etc men de själva hade bokat mig i helgen fr 18-01.30 på lördan och fr 7.15 till 16.30 på söndan. Jag hade förstås kunnat säga att de får ta bort ett av passen. Men jag valde att jobba så, för jag vill ha pengarna! Och det händer nån gång i månaden att jag bli bokad så. Vet inte hur mkt koll de har.

Den enda konsekvensen du kan förvänta dig är att den du rapporterar till tvingar dig att inte jobba mer övertid, och konsekvensen för din arbetsgivare kan bli sanktionsavgifter eller böter beroende på hur det tas upp. Kort sagt sitter du säkert :)

förr låg jag nästan alltid över 50 timmar per månad, en månad var jag nästan uppe i 100 timmar övertid, när jag kom upp i strax under 500 timmar övertid på ett år då började facket säga ifrån, företaget fick en massa vite och började sedan hålla på max 50 timmar om det inte var total kris.
en kollega lyckades komma upp i 700 timmar övertid på ett år innan facket satte ner foten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp