Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kolla hit hjälp nystartfinanans

Hur mycket får du låna ? Jag har ju ingen aning om det är godkänt men skicka in det som dom vill ha och avvakta

Hur mycket får du låna ? Jag har ju ingen aning om det är godkänt men skicka in det som dom vill ha och avvakta
50 000

Nej såklart inte du vet :) men spekulerar å undrar om ngn som fått lån hos dem vet :)

Jag blev uppringd av dem och erbjuden att samla 10 stycken dåliga lån även SMS lån med som Onea, Saveland, Via conto med då och krediter totalt 125000:-. Jag har skickat in 2 lönespecar, kontoutdrag, bild på körkort, sammanställning dessa lån/ krediter. Kredit/lån givare, summa, OCR och kontonummer dvs de ska lösa allt. Det viktiga verkar vara inget på inkasso eller kronofogden.

Jag blev också godkänd å allt ska ha betalas ut idag å ev överskott sätter de in på mitt konto ! :) tog dock inte med exakt allt

Jag blev oxå godkänd igår, 50k. Så nu blir man iaf av med Onea o Cash2you.
Fick även skriva på ett papper om att inte ta fler lån på 2år.
Hur ser dom ifall jag skulle göra det?

Jag blev oxå godkänd igår, 50k. Så nu blir man iaf av med Onea o Cash2you.
Fick även skriva på ett papper om att inte ta fler lån på 2år.
Hur ser dom ifall jag skulle göra det?
Låter jätte konstigt att behöva skriva på ett sånt intygande. Kolla så det inte står någonstans om de går in och kollar på någon av sidorna så du inte åker på att betala tbks hela lånet på en g. Med sidorna menar jag UC, Bisnode mm.

N
Jag blev också godkänd å allt ska ha betalas ut idag å ev överskott sätter de in på mitt konto ! :) tog dock inte med exakt allt
Och om de får reda på att du inte har tagit med allt? Fick du också skriva på en intygan att inte ta fler lån under 2 år? Vilken ränta fick du?

N

Och om de får reda på att du inte har tagit med allt? Fick du också skriva på en intygan att inte ta fler lån under 2 år? Vilken ränta fick du?
Ja jah fick också skriva på det. Men hitta inget om hur de kontrollerar mig

Nä det är klart de inte har möjlighet att kolla upp det. Vet inte vad de skulle kunna göra heller om så var fallet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp