Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Knepig ekonomisk situation. Hur får jag till ett lån?

Allt var ganska frid och fröjd för npgon månad sedan.
Drog ganska kvickt på mig olika lån på ca 200 tusen.

Jag har alltid haft en fin ekonomi men den är på väg att brytas om jag inte hittar en lösning. Årslönen är nästan på en halvmille, fast anställd, 0 skuldsaldo och fogden.

För en vecka sedan var jag lite orolig och något tipsa mig och ett samlingslån hps advisa. Resurs bank erbjöd mig lån.
Istället för att köra på hela beloppet tog jag endast 100 tusen och i efterhand var det inte bra. Borde begärt en högre summa hos de för att stänga till allt.

Jag undrar nu om det är helt kört för mig att bli beviljad lån någonsgans. Eller finns det fortsatt en chans?
Hört om lendo och sambla. Men vad är chansen att jag får till något där. Ifall de mestadels är samma banker.

Var det bara Resurs bank som erbjöd dig lån? Med din angivna historik borde det inte vara svårt att få låna 100.000 till. Ring Resurs och fråga om de går med på att höja. Annars kan du alltid köra en Lendo, men frågan är då om du ska vänta någon månad?

Var det bara Resurs bank som erbjöd dig lån? Med din angivna historik borde det inte vara svårt att få låna 100.000 till. Ring Resurs och fråga om de går med på att höja. Annars kan du alltid köra en Lendo, men frågan är då om du ska vänta någon månad?

Ikano bank erbjöd ochlendify. Men lendify du verkade inte funka den jävligt konstigt.
En intressant fråga är ikano bankens intresse fortsatt finns kvar trots att jag valde en annan bank. Måste jag göra en ny samlingslån ansökan för att de det?
Förstår du ungefär hur ja menar. Har deras intresse svalnat nu?

Vad jag förstått de hos resurs bank så måste man betala av några månader för att höja. Någon som känner till det?
Problemet är att jag helst hade velat ordna allting under denna komma de vecka.

Tror du hade fått bättre hjälp i den tråden du redan öppnat och frågat om du kan höja beloppet hos Resurs istället för att öppna en helt ny tråd om samma ärende :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp