- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 42
Tack, får kolla från barnens ipad sen.iOS och när jag öppnar appen så klickar jag på Profil längst ner till höger. Då ser jag mitt köputrymme
Tack, får kolla från barnens ipad sen.iOS och när jag öppnar appen så klickar jag på Profil längst ner till höger. Då ser jag mitt köputrymme
Vill minnas att mitt hade också försvunnit under en tid men sen dök det upp igen.Tack, får kolla från barnens ipad sen.
Köputrymmet är det du ska kunna köpa för! Står det 10 000 kr så har du 10 000 kr. Men alla vi vet att Klarnas funktion om köputrymme är ett skämt. Så det som står där är tyvärr ingen garanti för att ett köp på samma belopp kommer gå igenom. Om du läser Klarna tråden så kommer du fatta. Inte ens Klarna själva vet hur det funkar.
Jo jag kan men tror spärren låg kvar nått år.Någon med färdig skuldsanering som kan använda klarna efteråt?
edit: ifs tror jag klarna i sin nuvarande form kommer konka ifs. Så kanske inte spelar någon roll.
Du hade skulder där när du släppte då?Jo jag kan men tror spärren låg kvar nått år.
Ja jag hade skuld som ingick i min sanering.Du hade skulder där när du släppte då?