Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnas köputrymme

Nu syns köputrymme / köpkraft igen, dock står det ett belopp och man kan inte göra testköp.

Är det någon som vet hur köputrymmet fungerar?
Det står att köputrymmet är det belopp man kan spendera på kommande köp, minus den skuld som finns.

Det jag funderar på är hur de menar?

Om vi leker med tanken att jag har 10.000 i köputrymme och har 11.000 i skuld / obetalda köp. Har man då 10.000 kr utöver de 11.000 kr, eller har man "övertrasserat" med 1 000 kr?

Köputrymmet är det du ska kunna köpa för! Står det 10 000 kr så har du 10 000 kr. Men alla vi vet att Klarnas funktion om köputrymme är ett skämt. Så det som står där är tyvärr ingen garanti för att ett köp på samma belopp kommer gå igenom. Om du läser Klarna tråden så kommer du fatta. Inte ens Klarna själva vet hur det funkar.

Köputrymmet är det du ska kunna köpa för! Står det 10 000 kr så har du 10 000 kr. Men alla vi vet att Klarnas funktion om köputrymme är ett skämt. Så det som står där är tyvärr ingen garanti för att ett köp på samma belopp kommer gå igenom. Om du läser Klarna tråden så kommer du fatta. Inte ens Klarna själva vet hur det funkar.

Tack för infon, ska läsa på i tråden också.

Någon med färdig skuldsanering som kan använda klarna efteråt?

Någon med färdig skuldsanering som kan använda klarna efteråt?

edit: ifs tror jag klarna i sin nuvarande form kommer konka ifs. Så kanske inte spelar någon roll.
Jo jag kan men tror spärren låg kvar nått år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp