Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnas köputrymme

Jag kan ju spärra deras kort.De flesta ställen tar ju visa kort.
Absolut, handlar man på plats är det lugnt. Svårt bara när man ska köpa biljetter och sånt som släpps speciell tid på internet, när de har klarna så kan jag inte köpa. Har klarat mig rätt bra utan klarna ändå, men bara en varning med tanke på hur i princip 80 % (kanske mer) använder klarna på internet i Sverige.

Ja, du har rätt. Hur många fakturor ligger du efter med? Det är efter 3 obetalda fakturor som man får brev om uppsägning och har 4 veckor att betala ikapp skulden. Det gäller för delbetalningskonto.
När man får uppsägningsbrev är det 3 obetalda fakturor man ska betala in eller något mer?

När man får uppsägningsbrev är det 3 obetalda fakturor man ska betala in eller något mer?
Det är bara 3 obetalda fakturor och påminnelser som man ska betala. Men det gäller bara för delbetalningskonto. Månadsfaktura går direkt till inkasso, ca 3 veckor efter förfallen faktura.

Klarna är en ren ponzi och kommer gå i konkurs. Grunden är bra men deras kreditförluster är inte att leka med.

Tvivlar på att de kommer gå i Konkurs.
Bolaget är nere på en värdering på 7miljarder, för perspektiv var den tidigare 40 miljarder, och dom kommer behöva pengar igen 2023.

Så länge någon är villig vaska pengar i en verksamhet som driver en trasig affärsmodell så lyser väl lampan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp