Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnas köputrymme

Nej, men du kommer inte kunna använda klarna mer
Iofs men då finns det heller ingen risk att man handlar för mycket därigenom heller.Det är lite för lätt att handla för mycket därigenom.Men jag tror jag ska klara att betala klarna utan att det går till inkasso.

Iofs men då finns det heller ingen risk att man handlar för mycket därigenom heller.Det är lite för lätt att handla för mycket därigenom.Men jag tror jag ska klara att betala klarna utan att det går till inkasso.
Ja, du har rätt. Hur många fakturor ligger du efter med? Det är efter 3 obetalda fakturor som man får brev om uppsägning och har 4 veckor att betala ikapp skulden. Det gäller för delbetalningskonto.

Ja, du har rätt. Hur många fakturor ligger du efter med? Det är efter 3 obetalda fakturor som man får brev om uppsägning och har 4 veckor att betala ikapp skulden. Det gäller för delbetalningskonto.
Jag lyckades få betalningsfri månad trots att jag låg 2 månader efter.Nu tillbaka till 24 mån delbetalning efter en dubbel faktura.

Jag lyckades få betalningsfri månad trots att jag låg 2 månader efter.Nu tillbaka till 24 mån delbetalning efter en dubbel faktura.
Egentligen så är det ingen betalningsfri månad. Skulle du inte betalat faktura skulle de ändå inte skickat till inkasso. Betalar du inte nästa faktura det är först då du får brev om uppsägning och måste betala inom 4 veckor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp