Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnas inkasso

Någon som har erfarenhet av att nyligen fått sin kredit/konto skickad till inkasso?
Är det Segoria som kör inkassot?

Har man en skuld hos Klarna på 35.000-40.000 vad brukar dem gå med på som minsta belopp att betala per månad?

Har man ett sådant stort belopp,så blir det nog en ganska hög månadskostnad.Bäst är väl att ringa dom och höra,eller framför allt hur länge dom gå med på avbetalningsplanen.När det tex gäller "Vivus" så brukar dom ju lägga upp den totala skulden på 1 år vill jag minnas.

Har hört nåt om 24 månader förr. Ska kika med dem.

För En vän till mig gick inkassoärende till Lindorff istället för Segoria. Klarna sa att de skulle gå till Segoria... På Lindorff ville se bara dela upp kravet på 3 månader. 5890 i månaden....
Hon ringde efter en månad o sa att denna summa e på tok för hög. De gick med på 3000 i månaden.. Hon ringde igen efter nån vecka och frågade om inte 1500 i månaden funkar.. Jo det gick bra sa de då.

Vilket belopp var skulden på?

Jag hade skuld hos klarna nu i slutet på Januari 2015, då var det Segoria som hade den, dock var den bara på runt 500kr

Mvh/Miklo

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp