Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Fan, nu blir man ju tveksam till att springa till Pressbyrån efter att ha läst lite i tråden om köputrymmet som Klarna verkar göra vad de vill med...:(

Fan, nu blir man ju tveksam till att springa till Pressbyrån efter att ha läst lite i tråden om köputrymmet som Klarna verkar göra vad de vill med...:(
Ja jag tycker det är lite sjukt att de kan hållas på och ändra köputrymmet från timme till timme mer eller mindre. I mitt fall hade jag ca 13 k att använda när jag gjorde testköp, rörde det inte och betalade in de där 170 kr och helt plötsligt kunde jag inte ens göra ett köp på 3-400 kr.

Om det nu skulle funka med pressbyrån.. hur lång tid tar det innan man får in pengarna när man använder en såndär insättningsautomat?

Direkt givetvis.
Är du på pressbyrån 11.00 så har du pengarna i handen 11.05 om det finns en bankomat i anslutning :)

Märkväl, det funkar med Seveneleven också.

Direkt givetvis.
Är du på pressbyrån 11.00 så har du pengarna i handen 11.05 om det finns en bankomat i anslutning :)

Märkväl, det funkar med Seveneleven också.

Jo men jag tänkte när man sätter in till kontot ? Har aldrig använt en såndär automat tidigare :) bankomat har jag givits använt haha men inte insättningsautomat :)

Kommer samma sekund in på ditt konto.

Hej. Jag sitter på mobilen och kan inte komma åt dator på en stund, så har ingen lust att pressa mig genom alla sidor just nu. Min undran, hur går det för er att överföra till paypal från klarnakortet?
Mina 9000 fr Paypal kom in på bankkontot idag tog ca 48 tim

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp