Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Betalade du in 20 k? Eller bara månads fakturan? :) jag pendlar mellan begränsat o väldigt begränsat hehe
Betalade in min månadsfaktura på andra köp från månaden innan som va på typ 2700 kr (klarna-konto). :)
Hmm.. jag undrar vad dom baserar gränserna på?

Betalade in min månadsfaktura på andra köp från månaden innan som va på typ 2700 kr (klarna-konto). :)
Hmm.. jag undrar vad dom baserar gränserna på?
Får jag fråga hur mycket du har utnyttjat? :) jag undrar med, idag hade dem helt random tagit en upplysning o_O

Får jag fråga hur mycket du har utnyttjat? :) jag undrar med, idag hade dem helt random tagit en upplysning o_O
Jag har inte en aning vad min faktura kommer landa på heller, har lite ont i magen över det. :eek: Den fakturan jag betalade var från innan kortet liksom. :)

Men oj! Full uc?? Eller micro?

Men alltså jag har ju en faktura på antingen 9.000 eller 18.000 ska betalas men INGENSTANS i appen står den?
Se här:

Bilagor

• KONTO.jpg
    KONTO.jpg
    24.6 KB · Visningar: 253
Äntligen fått det där jäkla kortet , dock inte fysiskt ännu.. hur gjorde man med paypal , entropay m.m??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp