Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Men hur ska Terry veta att han har 9,9% i sitt nuvarande villkor? Kan han sett att just han har det utan att behöva gissa sig fram i de kryptiska villkorstexterna.
Det står en stjärna innan beloppet och förtydligat vid sidan av vad det innebär. Såg det innan på min förra faktura från dom. Det står vad man har för villkor och räntesats just nu och vad man får om man betalar in det lägre beloppet.

Jag har fått en faktura på mailen som stämmer men när jag loggar in på appen så står det att jag inte har några fakturor eller något som ska betalas, skumt!
Jag var i kontakt med dom tidigare idag. Då sa dom att det uppdateras i appen under natten till imorn, så kanske kommer in då. :)

Men hur ska Terry veta att han har 9,9% i sitt nuvarande villkor? Kan han sett att just han har det utan att behöva gissa sig fram i de kryptiska villkorstexterna.
Det är klarna det handlar om:p allt är oklart med de! Man ska nog följa avbetalningen på 12 månader för att behålla 9.9%. Betalar man mindre alltså minsta belopp, blir det istället 19.9% i ränta. Nu jobbar jag inte på klarna men detta är nog hur de tänkt sig

Frågar igen: är det många av er som vill kolla köputrymmet som får upp rutan att ev testköp görs vid olika belopp? Tidigare kunde jag testa flera belopp o de var grönt innan den rutan kom upp...hmm

Jag pratade med Klarna idag, och jag har en skuld hos dem på 13 k de sa att jag måste betala ner skulden innan de kan erbjuda mig kortet, ni som har kortet har ni inga skulder sen tidigare till Klarna ??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp