Men sen fattar jag inte heller detta.
Jag valde ju 12 månaders faktura.
Det "minst att betala" är ju på ca 9.000 vilket motsvarar cirka 1/24 av min skuld.
Oerhört märkligt.
Rimligtvis bör jag ju ha fått betala 190.000 / 12 eller?
väljer du att betala 16k så borde ju räntan på 9,90 gälla. Betalar du istället in 9k så blir nog räntan 19,90. Vad står det på fakturan gällande det?Jag fattar fan inte fortfarande.
Hur mycket tycker ni jag ska betala på min faktura?
Ja precis du har nog bättre ränta än 19,9% (som är Klarnas vanliga villkor) i dina nuvarande villkor.Väl
väljer du att betala 16k så borde ju räntan på 9,90 gälla. Betalar du istället in 9k så blir nog räntan 19,90. Vad står det på fakturan gällande det?
Jo precis. Så har jag uppfattat det.Vad jag förstår på min senaste faktura gäller det räntan 19,90 % om man inte betalar in summan som gäller för att behålla nuvarande villkor. Man kan välja att betala ett mindre belopp och då görs villkoren om och likaså räntan antar jag. Så tolkar jag det iaf.
Precis så är detVäl
väljer du att betala 16k så borde ju räntan på 9,90 gälla. Betalar du istället in 9k så blir nog räntan 19,90. Vad står det på fakturan gällande det?
Men hur ska Terry veta att han har 9,9% i sitt nuvarande villkor? Kan han sett att just han har det utan att behöva gissa sig fram i de kryptiska villkorstexterna.Precis så är det