Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Haft mitt ärende hos tekniska supporten i två veckor och väntar fortfarande på svar haha ;)

Är det någon som har mailuppgifter alt tfnnr till tekniska supporten? Har för mig att jag sett det här i tråden men orkar inte kolla tillbaka...

Haft mitt ärende hos tekniska supporten i två veckor och väntar fortfarande på svar haha ;)

Är det någon som har mailuppgifter alt tfnnr till tekniska supporten? Har för mig att jag sett det här i tråden men orkar inte kolla tillbaka...

Mm, samma här.. kan nog vara bättre att ringa kanske trots allt..

Måste man ha fysiska kortet för att göra en insättning? Jag gjorde insättning på entropay men har inte fått pengarn på Wallet än.. på klarna står det ”behandlas”

Min är återvänd nu med köputrymme som begränsad.
Så bra! Då kommer min snart med hoppas jag. Testade göra ett lite ”större” köp med kortet, men det gick inte igenon, så mitt är nog också begränsat.

Någon som entropay funkar för? Har toppat upp kortet förut, då har pengarna kommit direkt, men nu funkar det inte har köp utrymme

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp