Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har använt mitt kort vid fem olika tillfällen och kunnat dela upp alla. Någon som vet om det finns någon begränsning på antalet delbetalningar? Terry hur många köp har du gjort?

Jag har använt kortet. Nu när fakturan damp ner, ges jag inga möjligheter att delbetala. Chattade med kundtjänst och de sa att det inte går att delbetala köp med kortet. Då känns det ju tämligen meningslöst.

Har haft max på 12 månader på samtliga mina 50 köp.

Delbetalning kan man välja på 6, 12, 18 och 24 månader. Men dom skrev till mig att pga ett tekniskt så funkar inte det för vissa.
Som för mig. Har en skuld på 21.900kr på Klarna-kortet och dom lät mig betala in det belopp jag skulle ha fått som minsta belopp att betala dvs typ 900kr om man räknar på 24 månader. Till slutet av augusti så ska felet vara fixat skrev dom.

Jag vet inte riktigt, jag vet inte hur dom räknar men mitt klarnakonto står på ca 140.000
Ganska säker jag använt det för 180.000
Men första fakturan skapas om någon vecka då vet jag exakt.

Jag vet inte riktigt, jag vet inte hur dom räknar men mitt klarnakonto står på ca 140.000
Ganska säker jag använt det för 180.000
Men första fakturan skapas om någon vecka då vet jag exakt.
Bara skulden dvs 180000 kr blir 15000 kr i månaden, sen ränta på det.
Som jag förstått så var det ändå betydligt mindre än alla skitlån du löste med pengarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp